Meryemce92 Kızlarr ne durumdasınız 🥰 bugün 37 olduk 🙏🏻 Heyecanla bekliyorum ve vakit hiç geçmiyor. Tüm hazırlıklarım bitti. Sadece çantam kaldı onuda hazırlarsam artık doğuma hazırım demektir 🤰🏼
Fatmacan Meryemce92 bugün komtrolumu vardı.37+1 iz.2900 dedi bebek kılosuna normalmiş.normal dogumu beklıyorız bakalım
Ikicocukluana Meryemce92 herşeyimiz çoktan hazır geçen haftada ev temizliği bitti 37+2 doğuma son 8 gün 🥰
Afro-dit Meryemce92 Rabbım hayırlı sağlıklı kucağına almayı nasip etsin inşallah darısı da benim gibi arkadan gelenlere… 29 haftanın içindeyiz nefes darlığım başladı aldığım nefes yetmiyor bana
elaweannesi Bende 37+1 oldum kızımla 🌸her an olabilir artık dedi doktor çok korkuyorum normalden sizler karar werdiniz mi anneler doğum şekline
Meryemce92 elaweannesi Sağ salim al kucağına canım. Benim ikinci gebeliğim ilki normaldi buda şimdilik normal gidiyor 🙏🏻🤰🏼 Cumartesi kontrolüm var her hafta gelcen artık dedi. Plasentada yaşlanma var dedi.
Meryemce92 Ikicocukluana Maşallah 🥰 benimde temizlik bitti. Zaten temizlik bitince herşey bitmiş gibi oluyor üzerimde yük gibiydi 😀sezeryanmı ☺️
Meryemce92 Afro-dit Amin cümlemiz inşallah. Benimde erken başladı nefes sorunu 😢 bide mide yanması var tabi.
Nese79 Afro-dit benimde o haftalarda öyle nefes alamıyordum şimdi 36+4 olduk sanırım bebiş aşağı inmeye başladı biraz nefesim rahat bu aralar geçecek sabredin☺️
Afro-dit Nese79 inşallah canım valla anne olmak hem güzel hemde zor gece gündüz aldığım nefes yetmiyor inşallah bunlar da geçer ilk gebeliğimde böyle olmamıştı fazla