Sevgibirkan Arkadaşlar ben özel hastanede şeker yüklemesi yaptırıcam ama nasıl oluyo yani içecek içiyomuşuz peki bu içecegi biz eczaneden mi alıyoruz ordamı hallediyolar nasıl oluyo bilgi verirmisiniz
Cansuada24 Sevgibirkan canım yarın yapıcaksan 11 den sonra hiç bişe yiyip icme su dahi sabah ac karnına bir kan alıyolar sonra icecegi hastane veriyor icecekten 1 saat sonra tekrar kan veriyosun daha sonra 1 saat sonra yşne kan veriyosun toplamda 3 kan veriyosun bu sürecte hic bişe yiyip icmiyosun
Mrv1007 Sevgibirkan benim hastanem kendisi verdi içeceği ben de özelde yaptırdım. Aç gidip kan veriyoruz önce, sonra içeceği içiyoruz. İçtikten 1 saat ve 2 saat sonra tekrar kan alıyorlar , son kan alınana kadar bir şey yemek içmek yasak💜