Deletedmom4548454 7aydır bebek istiyoruz ben doktora gittim yumurtlama da sıkıntı yok kendi halinde büyüyor ve çatlıyor yumurtalarım. Eşimde de sıkıntı yok ama hala cocuk olmadı cok istiyorum kafamdan atamıyorum tek gecede hamile kalanlar varken bizim 7aydır düzenli ilişkiye ragmen neden olmadı acaba baska sorun mu var doktor mu bilmiyo diye soruyorm kendime. Çok bunaldım isyan etmek istemiyorm rabbim isyana düşmeden nasip et diyorm hep 😔sizinde sorun olmadıgı halde uzadı mı bebek işiniz bana akıl verir misiniz 😔
Deletedmom623737 Deletedmom4548454 7 ayda cok uzun Bir süre degil aslında 1 yıla kadar normal olarak görünüyor olmaması hiç bir sıkıntınız yoksa nasip işi tabiki rabbim nasip etsin en kısa zamanda bizde 1 yıl bekledik öyle oldu
Bernako Deletedmom4548454 kader nasip kavramlarına inanmanızla alakalı bir durum bence. Yani tamamen inançla. Ama bana soracak olursanız kendi düşüncem kesinliklle nasip kısmet kader. O geleceği gün ve saati biliyor emin olun. Gelmese de imtihan olmuş oluyor. Ve ne zaman ümidi kesip, ama duaları bırakmazsanız o zaman bir çocuk sahibi olabilirsiniz. Ben zamanında çok büyük cümleler kullandım. Allah beni bir sınadı sen misin bana bırakmayan diye. Aylarca uğraştım. Artık bıraktım Allah bilir dedim hamile kaldım.
MerveNur- Deletedmom4548454 bizde de öyle oldu 5 6 ay sebepsiz yere olmadı. İstediğimizi aileme falan da söylediğim için her ay soruyolardı daha da aklıma giriyordu. Cidden en iyisi zaman bırakmak. Şimdi de yeni evli arkadaşım istiyor ama bikaç aydır olmuyor. Aynı şekilde kuzenim de bikaç aydır istiyor ama sorun olmadığı halde olmuyor yani bunlar da normal şeyler. Zamana bırakmaya çalışın ben zamana bıraktım o ay yine olmadı ama sonraki ay çok şükür oldu inşallah Rabbim isteyen herkese nasip eder🤲
Deletedmom4548454 Deletedmom623737 yaa gercekten mi sizde de sıkıntı yok muydu peki? Insanların yazıkk yaaa gibi bir bakışı var sanki sıkıntı var olmuyor gibisinden bu üzüyor strese sokuyor beni
Maaaile Kafanıza taktiginiz sürece,o süreci geciktirirsiniz bence. Sıkıntı da yokmuş,bebek fikrini aklinizdan cikarip oyle deneyin derim. Belli ki sizi stresiniz etkiliyor.
Deletedmom4548454 Maaaile kesinlikle öyle bende öyle düsünüyorm aslında yumurtlama olana kadar aklıma hiç gelmiyor ama yumurtlama dönemi ve sonrası acaba bu sefer oldu mu vs diye aklıma geliyor aklımdan nasıl cıkarabilirim bilmiyorm evdeyim sürekli çalıssam belki daha rahat olurdm
Deletedmom623737 Deletedmom4548454 Canım stres engelliyor zaten bizim de hiç Bi sıkıntımız yoktu önden muane de olduk eşim sperm testi bile verdi her şey normaldi 1 yıl sonra oldu dua etmekten başka bir şey gelmiyor insanın elinden bana da öyle yapıyorlardı kayınvalidem yok mu bebek yok mu bebek deyip duruyordu ama bak şimdi 34 haftayım kimsenin arayıp halimi hatırımı sormuyor bir şeye ihtiyacın var mi demiyor bile stres yapma kimseyi kafana takma tamemen aklından çıkardığın zaman oluyor allahın izniyle yoksa stres herşeyi engelliyor boşuna demiyorlar tüm hastalıkların başı stres diye 🤗
Deletedmom4548454 Bernako kadere fazlasıyla inanırm istediğimiz kadar günü ayarlamaya calısalm hepsi bos rabbim ne derse o ama kimisi ilk geceden kalıyor biz düzenli birliktelige ragmen ben kalamadm buna cok sasırıyorm insan ister istemez kendini sucluyor canım
Deletedmom4548454 Ysmn311111 canım yaşım kücük olsa bende istemem ama yaşım büyüdü 30 yaşıma ramak kaldı hep erken yaşta anne olmak isterdm ama nasip olmadı
Deletedmom4548454 MerveNur- amin canım benim zaten dış etkiler insanı mahvediyor bir sussalar iyiliğine bile sorsalar artık bir süre sonra batıyor
Eloscan Deletedmom4548454 merhaba bizim de bütün tahlillerimiz normal olmasına rağmen olması 9-10 ayı buldu. İçinizi ferah tutun ve de stres yapmayın. Bir de kilo probleminiz varsa buna da dikkat etmeniz gerekebilir sanırım ben de bu sorun olmuş olabilir. Düzenli spor yapıp, ketojenik beslenip, yağ oranımı düşürdükten sonra oldu.
Deletedmom4548454 Eloscan insallah canım benim kilo sorunum cok yok bi 5 kilo fazlam var insallah vermeye calısacagm cok sagol😘
Bernako Deletedmom4548454 herkesin imtihanı farklı oluyor. Bende öyleydim aynı gün evlenen arkadaşlarım haftasına hamile kaldı. Amacım tabiki ilkten hamile kalmak değildi . Olmayınca bunu dedim kendime demekkki dedim bende sorun üzüldüm 1 yıla 1 ay kala hamile olduğumu öğrendim. Sıkma canını iyi bir yere yazdın hamile insanın duası kabul olurmuş ben ederim size banada arkadşaım doğum esnasında yanımda bağıra bağıra dua etmişti 😅 ve tutmuştu
Cemrreedemirci Deletedmom4548454 eskiden 2 sene düzenli ilişki sonucu olmazsa doktorlar bakarmis ufak ufak şimdi süre 1 seneye inmiş. Ha 1 sene olmadı diye de haldir haldir tüp bebek aşılama vs yapılmıyor çünkü her şey yolunda olsa bile gebe kalma ihtimali çok düşük bu tamamen doğal bir süreç Allahin takdiri.1 sene sonunda testlere başlanıp rahim filmi sperm sayımı vs yapılıyor e bunlarda zaman alıyor sorun yoksa şahıs gebe kalıyor bazen ömrü boyunca anne olamıyor nedensiz sebepsiz. Burda size düşen en en en önemli şey stres yapmamak sakın kalmak ufak egzersizler başka oyalanacak şeyler bulmak olmalı. Önce Allah sonra hekim diyip akışına bırakın 7 ay çok kısa bi süre.
Ysmn311111 Deletedmom4548454 kız dur daha olmadı diyorsun yaşın hala genç 7 ay dediğin nedirki sabret dua et bekle
asilveyigit Deletedmom4548454 30 yaş çok büyük bir yaş değil yani. O zaman erken evlenseydiniz desek nasip diyeceksiniz. Bu da nasip. Gerçekten insanlar kaç sene bekliyor.. 7 ay beklemişsiniz çok mu? Bir de şöyle düşünün çok istiyorsunuz istediğiniz şeyle imtihan olursunuz… unutmayın hayırsız evlat ya da hastalıklı bir evlat gibi.
Oznurkk Deletedmom4548454 7 ay uzun bir süre değil. Maalesef yıllarca bekleyen insanları da göz önüne al ve üzülme. Bizde 4 sene bekledik 🥺 Rabbim hayırlı zamanda sağlıklı bir şekilde dileyen isteyen herkese nasip etsin 🤲🏻🤲🏻
Deletedmom4548454 Oznurkk asla yanlıs anlasılmak istemem tabi ki rabbim isteyen herkese nasip etsn ama meraktan sormak istedm var mı bu durumu yaşayan diye herkese sabır versn rabbim beklemek cok zor
Deletedmom4548454 Deletedmom623737 cok iyi moral oldun canım ya Allah bir avazda kurtarsn sancısız sıkıntısız alırsın insallah bebegini kucagına hamilesin bana da dua et nolur 🙏❤️
Nezii Deletedmom4548454 Bizdede hiç bir sorun yoktu 8 ay uğraştık olmadı. Sürekli hayal kırıklığı yaşıyordum . İnsanlar bana stres yapmayı bıraktığında kalacaksın diyorlardı ama nasıl stres yapmaz ki insan sonuç olarak ilişkiye hamile kalmak için giriyorduk. Her ay bir umut ve hüsran oluyordu. En sonda dayanamadım doktora gittim Doktor bir hap verdi bunu kullan yumurtaların çatlayınca gel dedi. ilacı adetten sonra kullanmam gerekiyordu ama ben kullanmadım adetimi beklerken hamile kaldım. Yani dedikleri gibi Ben nasılsa bu ilacı kullanınca hamile kalacağım diye düşündüğüm için rahatladım hamile kaldım. Çok düşünmsk ve stres sizin yumurtalarınızın kalitesine kadar etkiliyor.
Deletedmom4548454 Nezii haklısın canım psikoloji her seyi etkiliyor insallah darısı bize olsun cok sagol yazdgn için🙏
Deletedmom_29 Deletedmom4548454 Kafanıza taktığınız sürece süreç uzuyor bana göre ben sadece bebek için ilişki yaşadığım geceleri biliyorum ve dönüp baktığımda tamamen yaptığım şey aptallıkmış diyorum bende 8 aylık evliyim bir defa gebelik deneme durumun oldu eşim asker olduğu için izinlerde geliyor sadece 15 gün içinde bir bebek planlayabiliyoruz bu defa Mart ayı iznimiz var umarım psikolojik olarak daha iyi olurum kafama takmadan güzel haber alırım Rabbim tez zamanda güzel haberler almanızı nasip eder 🙏
MerveNur- Deletedmom4548454 ya öyle bende de annem yengemlerdi anca konuştuğum ama sürekli muhabbet olunca aklından gitmiyor insanın. Ben mesela arkadaşıma bilerek sadece adet döneminde soruyorum onun dışında o açmadıkça açmıyorum konuyu. Bir de ben kandil gecesi sevdiğim güvendiğim 2 arkadaşımdan özellikle dua istemiştim onun da etkisine inanıyorum açıkcası 😍 samimiyetine güvendiğin kişilerden dua isteyebilirsin kimin duası kabul olur belli olmaz derler 😊
glsmwm_ Şöyle söylim evlendim hemen çocuğum olsun istedim. Öyle istedik eşimle. 3 ay olmadı aşırı stres yaptım olmayınca çok üzüldüm ağladım. Sonra dedim herşey nasip Allahtan daha gencim yeni evliyim olur illa. Sonra umursamayı bıraktım stres yapmadım o ay hamile kaldım. Yani stres hamile kalamamanın en büyük düşmanı çok etkiliyor gerçekten 😊 inşallah gönlünüze göre verir Allah 🦋🤲🏼 bu hamileliğimde hiç stres yapmadım ilk ay kaldım. Tabi yine iş Allahın bileceği bişi nasipte ne zaman yazıyorsa o zaman oluyor ama stres kesinlikle yapmayın 😊
Deletedmom4548454 glsmwm_ bana da cok dua edin darısı bana insallah sizde hayırla bebeginizi kucagınıza alın haklısınz stres cok kötü bir sey😔
Hacisss Deletedmom4548454 hem nasip hemde kafaya takmakta önemli bende senin gibiydim ilk düşüğümde 1 sene olmadı her adet olmam da hıçkırarak ağlar isyan ederdim ama baktım böyle olmuyor vazgeçtim rabbim zamanını saatini iyi bilir dedim ve öyle oldu sende böyle düşün bak göreceksin herşey çok güzel olur
Deletedmom4548454 Hacisss cok haklısın canım zaten hep öyle diyorm sen bilirsin hayırlı vakitte yolla diyorm ama bekletme nolur diyorm bir gün bende buraya anne oluyorm yazarım insallah cok istiyorm bunu😔
frdvs18 Deletedmom4548454 bize de 2 sene oldu hâlâ yok ama kafaya takmıyorum hayatımın tadını çıkarıyorum en doğru zamanda gelir mucize siz de öyle yapın hem daha 7 ay olmuş canınızı sıkmayın 🥰