Musabnannesi sadece nohut gaz yaptı ya da öyle denk geldi onun dışında her şeyi yedim. Mercimek, fasulye, brokoli vs. Gaz olmadı bende de bebekte de. Ama yemeklerimi ben pişirdim her zamanki yaptığım tarzda. Zeytinyağı ile hafif tarzda. Çok yağlı salçalı baharatlı şekilde yemek yapmam.
Çok şükür bir sorun olmadı.
Yeşil yapraklı şeyler yeyince semiz otu, dereotu, ıspanak vs bebeğin kakası da yeşil oluyordu 😂
Bu süreçte unlu helvalar yok şerbetle tatlılar vs tüketmedim süt olsun diye saçma saçma.
Bol su, bol dereotu (süt yapar), bol maydonoz suyu (doğum sonrası hemen başlayın ödem atar) , bol sağlıklı gıdalar kuruyemişler yedim. Gaz yok, sütüm bol.
Allah bebeklerimize sağlık hoşluk versin ♥️