26+2 haftalığız. Belimde bir yer var hep aynı yerden ağrı giriyor bazen bacağımza vuruyor. Yatakta koltukta yatarken bile bazen dönerken hareketime engel oluyor ağrıdığı için. Çorap giyerken falan nene gibi yiyiyorum ıh oh şeklinde bir tek ben mi böyleyim ya 😔 bel ağrısı beni bitiriyor. Gün içinde oturarak çalışıyorum. Öğleden sonra akşam saatlerine yalın başlıyor ağrımaya, eve gelincede yemek bulaşık çamaşır derken ayakta durmaktan ağrıyor. Herkes böyle mi?