Hulde sezeryan doğum oldu bel aşağı uyuşturuldum ama komple bayıldım kan kaybından tansiyonum düştü ve anestezinin çenemi sıktınığını beni uyandırmaya çalıştığını hatırlıyorum birde kustuğumu biliyorum 😞 bebeğimi çıkarmışlar yanıma getirmişler hatırlamıyorum hiç birşey çok şükür bebeğim iyi ama rahimimde 50 dikiş var ve kalkamıyorum sancıdan bebeğimi emzireniyprum yandan yastık koyuyorum biri veriyor yada sağıyorum Şuan sarılığı yüksek rahim toparlanırmı tekrar bebeğim olur mu bilmiyorum 😞😞