Nursemablk Kızlar 8 gün önce ilk korunmasız ilişkiyi yaşadık, bugün kasıklarıma kramplar girdi böyle ve eğilip kalkarken sanki böyle bi sertlik varmış gibi hissediyorum. Göğüslerimde de bi şişkinlik var. Sizce hamile kalmış mıyımdır?
litfenama Nursemablk bunu kimse bilemez. Adetinizin gecikmesini bekleyip test yapmalısınız. 8 gün önce ilişki olduysa, döllenmemiş bile olabilir şuan. Çok erken.
BusAnna34 Nursemablk canım benimde aynı şekilde kasıklarımda ağrı var az önce kaset test yaptım negatif çıktı ama erken yapmış olabilirim belki de yoktur bilmiyorum. Kan vermek en mantıklısı adetim gecikirse bende kan vericem.
Balannesi60 Nursemablk adetn gecikirse olur ama bir de gogus kahverengi etrafna bak orasi genisleyip yayilmissa ilk belirti olabilir bende oyle olmustum hemencik kalinmaz ama bunlar neden buyumus demistm ama hamile kalmism ilk belirtm oydu 😍
Nursemablk BusAnna34 sabah bende yaptım negatif çıktı ama şuan çok erken olduğunu düşünüyorum kaset test için, bende haftaya sağlık ocağına gidip baktırmayı düşünüyorum 🤭
BusAnna34 Nursemablk bende aynen hala kasık ağrım devam ediyo şu an. Bir de bilmiyorum öyle hissediyorum sanki varmış gibi. Daha önce gebelik yaşadınız mı
Nursemablk Balannesi60 valla şuan sanki varmış gibi hissediyorum gögüs hassasiyeti de var çünküü, ufak ufak belirtiler varmış gibi geliyor. İnşallah vardır 🤭🤭🥰
Nursemablk BusAnna34 yok ilk gebeliğim olacak inşallah, bir an önce olsun istiyorum belki de psikolojik olarak yaşıyorum bunları ama sanki varmış gibi geliyor öyle hissediyorum 🤭 Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🌸 Bu belirtiler de inşallah gerçek çıkar da hamileyizdir 🥰😂
Balannesi60 Nursemablk valla bende ayniydim zaten icine doguyor gbi oluyor vucudundaki o degisimi hissediyorsun zaten simdiye kadat hic yasamadgn bi kasik agrisi ve gogsunun asiri hassasiyet ve gerckten icine doğan o his 😌bence olabilit hislerne güven. Bir kac gun sonra evde test yapabilirsn cikar 🥰🥰
BusAnna34 Nursemablk inşallah canım benim ikinci gebeliğim ilk bebeğimi 8 haftalıkken kaybettim. O zaman da böyle kaşık ağrısı yaşamıştım senin gibi göğüs hassasiyeti yaşamıştım Allah’ın izniyle olur inşallah bizimde 🥰
CansuDRY Nursemablk 6.gün rahime tutunur, 10.günden sonra kanda, 12.gündem sonra idrarda beta hcg değeri belli olurmuş genellikle. Biraz daha sabır. İnşallah vardır bebiş.🙏🏻
Nursemablk CansuDRY Bunu öğrendiğim iyi oldu teşekkür ederim canım 🤗 bakalım 4 günümüz daha var o zaman inşallah vardır 🌸