MerveNur- Kızlar mide bulantısı doğum belirtisi midir? 2 - 3 gündür ara ara bulantım oluyor. Hamileliğim bulantısız geçti bu arada 39+1iz 🥲
ruveyda98 MerveNur- bende mide bulantısı tam doğuracağım gün olmuştu. 2 3 gün önce de ishal başlamıştı
Seva1234 MerveNur- bende ishal oluyordu.bi de karnim cok asagiya duwmuwtu.40+3 bebek gelmek bilmiyordu.suni sanciyla geldi
MerveNur- ruveyda98 bende ishal olmadı onu çok duymuştum ama şu an yine bulantım var arada bi de bi ağrı girip gidiyor ama tam sancı diyemiyorum gözüm yollarda kaldı 😂