_Lavinya oksitosin içerdiği için rahim kaslarını uyarıyor ve açılmaya neden oluyor. Doktorlar 9. Aydan önce kesinlikle yenmemesi gerektiğini söylüyor.bilmeden yiyen kanama düşük, düşük tehlikesi yaşayan çok kişi var. Forumlarda bloglarda yazan çoğu şeyin bilimsel desteği yok malesef. Ayrıca hurmanın yüzde 65 ten fazlasının şeker olduğunu biliyor muydunuz? Her yönüyle sakıncası var. Fakat doğumu kolaylaştırıcı, doğumdan sonra anne sütünü arttırıc ve besleyici özellikleri de var. Fakat 9 aydan önce yenmemeli..faydalı olan herşey hamilelere yaramıyor malesef. Aynı şey çörekotu için de geçerli. Normalde faydalaro saymakla bitmez ama gebelikte hurmayla aynı risk