Fatmasahn7 Merhaba hanımlar şuan serklajlıyım 34+5 dikiş alındıktan sonra doğum ne zaman gerçekleşiyor aranızda yaşayan veya bilgisi olan var mı
incikinannesi Fatmasahn7 Bende serklajlıyım 31+3 doktorunuz şu hafta alıcam vs bişey demedi mi size? Bana 34 de progestan ilacı kesersin dedi. Dikiş hakkında henüz konuşmadık
Senays incikinannesi bana da 32 de bırakalım erkek bebiste çok kullanmak iyi değil dedi dr ama sizin nedir cinsiyet
Semakllgl5 34 de progestanı bıraktık biz, şimdi 38+5 iz. Pazartesi sezaryenle doğum yapıcam Allahın izniyle, doğum esnasında alınacak dikişler 🥰
Senays Semakllgl5 maşallah darısı başıma 30+4 olduk bizde 32 de bırakalım progestani dedi ama cinsiyetiniz erkek mi erkek bebisler de fazla kullanmak iti değil dedi dr bana 🤷♀️
Efnan Bu serklaj her gebelikten önce mi atılıyor arkadaşlar bilgisi olan var mı ? Yoksa tek sefer atılıyor kalıyor mu
Fatmasahn7 Efnan 24 haftalık erken doğum oldu kaybettim bebeğimi Gebeliğimde rahim kısalığı olduğu için 14. Haftada dikiş atıldı şimdi iyiyiz çok şükür
Efnan Fatmasahn7 bende aynı 20 haftalıkken kaybettim ama o zama serklaj yoktu. Şu anda var serklajim da acaba kalacak mı doğumda alincak mi onu merak ettim