prensesinannesi7 Kızlar ya bugün bişey duydum progestani çok kullanmak normal doğumu zorlaştırıyor Muş siz böyle bişey duydunuz mu bilginiz varmi
Tazegelin12 prensesinannesi7 Bunu bende duymuştum erken doğumdan ötürü ilk gebeliğimde mecbur son 2 ay kullandım 2 gün sunu sancı sonucu sezeryan oldum 🙄