DogaCanan Kızlar selam.. Demir eksikliğim mevcut feramat sabah aç karnına 1 alıyordum. Doktorum gün içerisinde kaçamıyorsan sabah aç 2 kapsül içebilirsin dedi. Bu şekilde içenlerimiz var mı? Bu sabah aldım. 100mg lık feramat bu arada.
bebisveannesiiii DogaCanan Bende kullanıyorum ama sabah değil akşam yemeklerinden 1 saat önce aç karınla içiyorum
Funday35 DogaCanan Ben sabah kahvaltıdan yarım saat önce 1 tane alıyorum canım kan ilacı olarak verdi doktorum yeni başladım bu arada size neden 2 kere almanızı söyledi ki
DogaCanan bebisveannesiiii 2 tane mi içiyorsunuz aynı anda. Ben 2 tane aynı anda başladım. Doktorum öyle deyince
teachering06 DogaCanan doktorum banada aç karnına 2 tane iç dedi, acayip mide ağrısı ve ishal yaptı 2. Günde, sizde durum nasıldı? 2 tane içen kimseyi görmedim endişelendim acaba bebeğime zarar verir mi diye 😢
DogaCanan ozmus benim kansızlık baya fazla olunca 2 ye çıkardı doktorum. 2 sini sabah aç karnına içince bi tedirgin oldum. Benim gibi olan yok sanırım.
Funday35 DogaCanan Geçmiş olsun 😔 Ben ek olarak da sabah akşam aç karnına hünnap keçi boynuzu pekmezi yiyorum isterseniz takviye olarak da onu kullanabilirsiniz eczaneden aldım