Banunur çilek yiyip elini yıkamadan nerene sürersen bebeğin orasında dogum lekesi olur dediler bana, bilimle ve akla yatkın olarak açıklanamayan hiçbir şeye inanmam. Bunun yanlışlığını ispat etmek için evladımı denek olarak kullandım ve çilek yedim, elimi yıkamadan ayak bileğime sürdüm. Bakalım doğunca ayak bileğinde leke olacak mı 🤣🤣🤣 vicdansız ana ahahahah