Aycan16
5+4 haftalığım bugün doktor kontrolum vardı salı günkü randevumda 4mm lik keseye benzer birşey görmüştü sonra beta istedi tekrar çarşamba günü beta baktırdım ve 870 di. Bugün tekrar gittiğimde keseyi göremedi ve tekrar beta baktırmamı söyledi ve dış gebelik olabilir dedi :( ço korktum ya başına böyle birşey gelen varmı ?