Kizlar haftam 34. Çalışmıyorum şu an kendimi aylardır korudum. Sonlara geldim nerdeyse aşılıyım ama eşimin dün buluşup yemek yediği arkadasi pozitif. Odaları ayırdım. Evde maskeli. Sizce ben de test vermeliyim? Hafif atlatıyor olabilir miyim? Bebek etkileniyorsa diye endişeleniyorum. Yoksa belirti mi beklemeli :(