Mihribanalp33 Merhaba güzel anneler 14 haftalığız cinsiyetimiz netleşti 1 oğlum vardı Allah nasip ederse 1 oğlum daha geliyor sizden isim önerisi istiyorum🐣🤩
Elifmert1 Rabbim sağlıklı kucağına almayı nasip etsin inşallah.. Ben yiğit ismini çok severim bir düşün istersen😊