Deniz_yildizi esmaefe sigorta varsa 75ti sanırım doğumda oda süsleme filan içerisinde 2600 diye biliyorum canm☺️
Ecrinimleyla Esraece benim de kız 🤗🤗 bayramdan sonra detaylıya gircem ilk önce gidiyomuşsun sonra gün veriyormuş Osman bey detaylı için öyle dedi arkadaşım nasıl kısa bakıyo uzun mu 😊
Esraece Ecrinimleyla Osman bey bana detaylidan bi hafta once bu haftalarda detaylıya girmen gerekiyor demisti randevuyu onceden almistim haftam gelincede detayliya girdim 15 dakikaya yakin bakiyor daha sonra kendi doktpruna gozukuyorsun sonuc icin
Pinaar Egepol hastanesinde Cem büyüktosun var çok ilgili bi doktor kendisi memnun kalacağınızdan eminim 19uncu haftamdayım öğrendiğim günden beri cem beye gidiyorum 👍🏻
Deniz_yildizi Gamze3545 belki sezaryana filan almıyolardır şimdi tam emin olamadım siz öyle diyince . Ama ablam normal doğumdaydı eniştem girmişti :)
Deniz_yildizi Kenanizm18 doktor hanımı beğendik cok tatlı sıcak kanlı bi kadınmışş 😃😃 boşuna evham yapmışım sanırım🙈😁
Deniz_yildizi Arkadaşlar günaydın hepinizee :):) egepolden çıktık şimdi doktor gülsün hanımla tanıştık çok tatlı sıcak kanlı biriymiş gerçekten :):) Her türlü acil durumda acilden gelin dedi:) yalnız gece olursa nöbetçi doktorumuz girer dedi ama doktor hanımı begendim inşallah böyle devam eder 9 agı beraber tamamlarız :):) Bu arada ikiz değilmiş bebiş tekmiş😁😁