burcinvrl6006 Kızlar şeker yüklemesi yaptırdınız mı? Yarın randevum var ve 11 buçukta o saate kadar nasıl aç durucam bilmiyorum..
Durununannesi46 burcinvrl6006 benim doktorum gerek görmedi bebekte ve bende aşırı kilo alımı yok diye
Watashiva3454 burcinvrl6006 çok geç saate vermişler . 3 defa kan alıncak birde 1. Saat 2. Saat olarak . Genelde 8 de fln yapıolar .
burcinvrl6006 Durununannesi46 25+3 haftalığım bende 5 kilo aldım kesin 2 kilo daha almışımdır 😄 çalışıyorum bide o saate kadar nasıl aç duracağım bilmiyorum su bile içemeyecek miyim
burcinvrl6006 Watashiva3454 15.30a veriyodu bide asistan ben o saate kadar nasıl aç kalıcam saatin farkında mısınız dedim. Çalışıyorum anca bu saate uygun bulabildik ama zor yani açlığa dayanamıyorum yarın ne yapacak bilmem
Yaseminsahbaz Kahvaltı yapmadan gitsen yeterli bence yaptirmicaktim ama doktorum istedi 2 dilim baklava yedim şerbet yerine
DogaCanan burcinvrl6006 11.30 geç değil mi? Sağlık Ocak’ları maximum 10.30 a kadar kan alıyorlar. Ben 8.30-9.34-10.32 gibi kan vermiştim.
Watashiva3454 burcinvrl6006 ilkkkez duyuyorum gerçekden. Cok heç yazık size bide . Cnkü o saate kadar nasl aç klcaksnz. Her yediğinizde testi etkilicdk bide .
Deletedmom_33 burcinvrl6006 Sabah erkenden gitmiştim ben önce doktorum muayene etti öyle laboratuvara inmiştim
pusatmom35 burcinvrl6006 bana aç yada tok fark etmez demişti aradığım hastane şeker yüklemesi için aç mi gitmek gerekiyor