Karnım aşırı şiş çok yemiyorum dikkat ediyorum, sizinde boylemiydi acaba
cgnduru canım normaldir o gaz birikintisidir
Bebiscann evet gazda çok var 😞 belkide ondan
cgnduru kesinlikle ondandır
Evet davul gibi oluyo normal