Hilalkck hadi ya. Moda mod uyuyorsun değil mi diyete. Ama şöyle bişey var her bünye farklı yani. Benim insülinden önce gün içinde normaldi sabah düşmüyordu. Gece salınım olmuyormuş. Kimisinin de açlığı normal oluyor tokluğu sıkıntı. Aksatma sana en iyi en temiz bilgiyi endokrinoloji verir.