Kızlar eşim uzakyol gemi kaptanı. İlk hamile olduğumu öğrendiğimizde hemen gitti, çok şükür doğumdan önce gemiden indi. Dönüş rotası Mısır dandı hiç dikkat etmiyorlarmış corona kaptı, haliyle bende.
33+3 haftalık hamileyim ara ara ateş, halsizlik ve çok fena boğaz ağrısı damakta da çatlak gibi yaralarım var nefes alırken canım yanıyor. Başından geçen var mı? Ne gibi ilaçlar kullandınız? Bebişe zararı olur mu en çok bu korkutuyor beni :(