Merhaba kızlar ben 16. Haftami bitiriyorum. Yaşadığım yerde tek bir tane özel dr var ve çok da memnun değilim. Devlet zaten hiç tercih etmiyorum berbat bir hâlde. En son şehir değiştirerek Dr a gidelim dedik. Fakat ben daha geçen hafta yaşadığım yerde ki özele gittim ve bebeği gördüm ama bunun haricinde bugüne kadar hiçbir test ne bileyim gebelikle alakalı bir takip vs yaptırmadım. Çünkü yaşadığım yerde ki özel de yetersiz üslubu ise çok katı. Sizce cuma günü 17. Haftama giriyorum burada ki Dr a yeni gittim ama 3 lu test için bir de artık güzel bir Dr bulup devam etmek için yeni özel bir Dr a gitmeli miyim yoksa biraz daha bekleyip 20. Haftam da falan mı özel hastane bulup gitmeliyim. Sizce erken mi gitmek istiyorum. Bir de üçlü test tam nedir yaptırmalı mıyım? Bunu sormamin sebebi yaşadığım yerde ki özel Dr a gidiyoruz en azından bebek yaşıyor görüyoruz malum özeller çok pahalı acaba bu yüzden mi biraz daha beklesem diyorum ama yaşadığım yerde ki özele gittiğim de en son kız olacak annesi gibi çirkin olacak ama büyüyünce güzelleşir gibi güya şaka yapıyormuş. Eşim zaten egolu biriydi şimdi dr dan nefret ettim yaşadığım yerdeki Dr a gitmek istemiyorum. Ayrıca 200 TL veriyoruz zaten 1,5 saat yol gidip başka şehir de başka özele giderim daha iyi dedim.