Ağır derken ? Vitamin ve folik asit var içinde Folik asit vücutta depolanan bişy değildir size bi zararı olmaz. Hergün idrrla terle atılır vücudunuzdan . O yüzden hergün en az 200 mg almamız gerek. Ama folbiol un içeriğinde olan başka şeyler vitaminler dokunursa fazla gelirse size onu bilemem.