Bugüne kadar hiç çocuğuma ne isim veririm diye düşünmemiştim ama ne kadar zormuş bu iş. Henüz cinsiyetini bile bilmiyoruz ama hiç bi ismi yakıştıramadım yavruma :) bi de şeyi merak ediyorum neden hep iki isim koyuluyo artık çocuklara ? Bi isim söylüyorum aa tek isimli mi olcak falan diyolar. Niye günah mı yasak mı? Mecbur muyum iki isim koymaya. Atıyorum ömer faruk olsun adı. Çocuğa seslenirken ömer faaruuuukk diye mi sesleniyosunuz mesela sürekli her defasında. Bana çok komik geliyo. Bi de şey var bi aile büyüğünün ismi yanına da modern hiç duyulmamış bi isim koyanlar. Mesela muzaffer arin :) necmiye doğa :) nasıl kafalar bunlar