Kvrckmom kemal hocata hiç gitmedim ama genelde riskli gebeler gidiyorlar diye duydum, diğer doktorlardan daha fazla muayene ücreti ekstra ne yapıyor bilmiyorum, bende o hastanede Songül hanıma giriyorum çok memnunum, zaten memnuniyet kişiden kişiye değişir yani biz ne dersek diyelim siz gidip tecrübe edip öyle karar verirsiniz bence, ve cumartesi öğlene kadar orada Songül hanım diğerlerini bilmiyorum