Nihanus Selencnbz yok iki bebeğimde de 4te almadım ama 5-6 civarı bir aldım pir doldurdum 18 kiloyla gittim doğuma oğlumda 57 ile kalmıştım bunda 60 ile kaldım gene 18 ile gitcem gibi nasipse standardı yakaladım 🤣
Selencnbz arzm28 o zaman yemeye devam. Ya çok bişey de yemiyorum,yemeden de duramıyorum 😂😂😂 baya baya dev oldum şimdiden. Normal o zaman abanıyorum yemeye
arzm28 Selencnbz ya benm basta dusuk riskm vardi o yuzden inan hiç dikkt etmedm önüme ne geliyorsa yedm ama smdi dikkt ediykrm is isten gecti tabi aldigm kilolar kaldi git gide de yükseliyor 😪😁
Gamzess1 3 ayda 4 kilo aldım doktorum çok kızdı ilk 4 ay kilo alma dedi 😢 midem bulanırken böyle kilo aldıysam bende sonrasını bilemiyorum
Selencnbz Gamzess1 doktor çok biliyor.. o zaman ne yapmamız gerekmiş,sonrası için. Ben şimdi montlara saklanıyorum ama aynaya bakınca ben değilim. Çok kilolu hissediyorum kendimi
Nihanus Selencnbz yiyorum çok aşırı çok yiyorum hep yiyorum hala yiyorum Allah affetsin inşallah veririz
Htcerdogn Selencnbz canım benn. 18 haftalık ve 8 kilo aldık herkes herşeyi söylüyo ben yemeye devam ediyorum. Kuzenim 26 kilo almıştı doğumda olduğu gibi verdi sanırım rahatlığım ondan😂
Selencnbz zeeynepp19 ben de senin kadar alıcam sanırım. Karın bölgem şişko zaten 😂😂belim kalınlaştı ve göğüsleri. Davul