ipekbdk aynn canim bende 36 haftaligim aynisini bnde yasadim dun sancim vardi 1 parmak aciklik vardi doktor yatis dedi ama ben yatmadim kendi sancimla dogum yapmam istiyorum ama korkma dogsa bir sorun olucagini zannetmiyorum Rabbim yardimcin olsun birde doktorun sana yatis onerdimi