Cansusahinn Kızlar kabızlık yaşıyorum komsum önerdi ama kullanmadan sorayim dedim hiç lavaboya çıkamıyorum nerdeyse doğadan kayısı çayı tüketsem dozunda tabi bir problem yaşarmıyım zararlı mi ??
diamond2635 Cansusahinn her türlü bitki Çayını birer fincan içebilirsin dedi doktorlarım en başında.37. Haftamdayım hiç sıkıntım olmadı şükür
Emine_eymen Cansusahinn kullanma cnm bende içecektim kayısı çayını yaptım hatta dedi ki Bi arştırıyım içmenin iyi olmayacağı yazıyordu çünkü içinde başka otlarda var içindekiler kısmından okudum içmedim
Eminedmr Cansusahinn ben her sabah aç karnına zeytinyağı içiyorum gündüz de kuru incir kabizligim geçti şimdi sadece kuru incir yetiyo benim doktorum bitki çayı onermemisti he bide bol bol su
Ysgl26 Kayısı çayından ziyade kayısının kurusunu yiyin yada kayısı hoşafı yada sulandırılmış marmelatı için. Kayısı çayı neticede paketli gıda ve illaki katkı maddesi var. Zeutinyağı tüketin bol bol. Mideniz bulanmıyorsa bi kaşık için hatta
Cansusahinn Ysgl26 heer gün kayısı yedim o dediklerinizi hep yapıyorum zeytinyağı dahil sms ise yaramıyor işte
Ksksksk7372 Cansusahinn bende 5 gün falan öyleydim yeni düzeldi belki kullandınız ilaçtan kaynaklı olabilir
Ysgl26 Cansusahinn bazen benimde oluyo ne yersem yiyim fayda etmiyo. Suyu az içmek etkiliyo mesela beni
diamond2635 Cansusahinn benim 12 yıldır kronik kabızlığım var gebeliğim boyunca bekunis kullandım son bir aydır da lavman verdi doktorum
Poyrazin_annesi Ben ınternetten bakmıstm ne kadar dogru bılgı blmıyrm ama hamılelıkte önerılmıyormus bıtkı çayları özellikle form olan bıtkı cayları
Cansusahinn Ysgl26 inan suyuda fazla içerim hep zeytinyağı tüketmiyorum beyaz ekmek yemiyorum hareket ediyorum komposto kayısı herseyi yapiyorum yine aynıyım
Ysgl26 Cansusahinn çok rahatsız ediyosa sizi doktorunuza bi danışın belki başka bişy önerebilir fitil gibi falan