Aozgek annem kullanmamış ben gayet sağlıklı doğmuşum hatta muhtemelen senin annende o şekilde 😂 evet önemli bir takviye ama bu eskiden bilinmiyordu mesela içmemek çok büyük sorunlara yol açan bişey değil yani bu aşılar gibi filan değil bebeğin beyin gelişimi için takviye olmasada olur ama olsa iyi olur bu şekilde siz kendi isteğinizle değil ki sonuçta zorunlu olarak kullanamamışsınız bu hiç ama hiç üzülecek birşey değil bence