SimayeceninAnnesi Cuma günü hastaneye gidicem 6+4 olmuş olucaz sizce kalp atışını duyabilirmiyiz?? Çok kusmam oluyor bır haftadır gunde 3 kez fln susuzluktan ölücek gibiyim ama içemiyorum
Powergirls SimayeceninAnnesi sudan bende tiksiniyorum içemiyorum düzgün ama zorla içiyorum kese için icmen lazim
Duyguu25 SimayeceninAnnesi kızıma haamileyken 6+2 de duymuştuk duyarsınız inşallh annem bana migden bulanmaya başlayınca çocuğun kalbi atarmis derdi
SerraveAnnesii Ben 7.haftada kalp atışı duymuştum. Ama 6.haftada da duyanlar oluyor duyabilirsin yani
SimayeceninAnnesi Powergirls bunu bi dıktorumla görüştüm bana kesenin içindeki su senin içtigin suyla mı oluyo sanıyosun yok öle bişi dedi 🥺 o yüzden içim rahatladı biraz cnki hiç içemeyen kişiler oluyormus sanırım bende öle olucam cnkı ıctıgım anda geri cıkıyor
Arvennn SimayeceninAnnesi canim ben gittim doktora duydum kalp atışını ama haftaya tekrar gel daha net duyalim dedi
Powergirls SimayeceninAnnesi prilam Dr kullan canım bende zor içiyorum çok tiksiniyorum ama bebegin ihtiyacı varmis
SimayeceninAnnesi Arkadaslar bende doktora gıttım bebiş için 7 haftalık dedı bulantı hapı verdı sabahtan beri istedigim herşeyi yiyebiliyorum cok saskınımmmm ya
SimayeceninAnnesi Bu arada kalp seeını duymadım cnkı sanırım makınadan kaynaklı sorun yok bır ay sonra tekrar gel o zaman duyarız dedı doktor devlet oldugu ıcın bole dedıgını dusunuyorum ama sıkıntı duymadım sizcee ???
Arvennn SimayeceninAnnesi olabilir canim benimde net duyulmadi haftaya gel tekrar bakalim dedi Normaldir yani