ebru2871 Busra_2525 6+5de duydum 2 düşük yapmıştım 2sinde de kalp atışlarını duyamamıştım bunu duydum gözlerim dolmuştu çok güzel ve değişik bir his
Lesyaca Ysgl26 SerraveAnnesii ebru2871 iremcim Nurmetozz iremhalil nurakseki Mirzaaninannesiii Eda_6 Ozge umayben kızlar normal ultrasonda mı duydunuz yoksa vajinal ultrasonda mı duydunuz ? Benim doktorum garanti olsun daha iyi duyalım diye vajinal ultrason yapalım diyor şuan 6+3 Ocak sonu gibi gideceğiz doktora
Ysgl26 Busra_2525 inşallah duyarsnız. Muhteşem tarifsiz bi his. Duyamazsanız da korkmayın 9. Haftanın sonuna kadar ancak duyulabiliyor.
Cannsu8 umayben Şuanda 6 haftalık hamileyim bu pazartesi ilk ultrasonumuz var kalp atışını duymak için sabırsızlanıyorum 🥰
kubraaatblog İlk kalp atışını duymada alttan mı bakıyorlar yoksa normal ultrasondan mı bende 10 gün sonra gideceğim de :)
Ruveyda_baskapan kubraaatblog eğer duyamazsa doktorunuz vajinal ultrason yapalım diyebilir ama 1 hafta daha bekleyin yaptırmayın derim ben.
-askannesi kubraaatblog vajinal yaptırma derim canım. Bir hafta geç duy bişey olmaz cihazlara göre değişebiliyor kalp atışını duymak. 6 haftada oluşmuş oluyor aslında. Duymassan bile cihaz kaynaklıdır atıyordur o merak etme🥰
sunset_momy Pinarinayseni 6 hafta henüz çok erken bence biraz daha büyüsün öyle git aceba etme . Ben gittim kalp atışı yok dedi kaç gündür yatamıyorum yiyemiyorum. Sağlıklı bebeğimi de strese soktum. En iyisi 8-9. Haftada git garanti olsun