Sedaa6025 seraperbek47 ben yeni doğum yaptım bir hafta oldu covid olmuştum son hafta ve bebeğimde doğduğunda pozitif çıktı kuvezde kaldı bir hafta dikkat edin lütfen herhangi bir şey olmadı Allah’a şükür
SerraveAnnesii Ben yeni atlattım karantinam dün bitti. Bebeğimin hareketleri gayet iyi doktor randevum 27 ocakta. Ben çok ağır atlatmadım normal grip gibi geçti
ipekveatlas ben de oldum 2 kere birisi daha minicikti 5 haftalıktım diğeri yeni bitti herseyi normal sükür bisey de kullanmadım bol c vitamini