Kbraguler korkma canım ben Fransa da yaşıyorum her gittiğimde alttan muayene ediyor doktor henüz 8+5 deyim benimde 7+3 de falan duyuldu o da alttan muayene ile hatta doktor önce duyamadı sonra başka bi doktoru çağırdı o doktor duydu kalp atışını ama doktor da dedi zaten henüz çok küçük olduğu için zor duyuluyor kalp atışı diye ki doktor da benim hamileliğim biraz riskli olduğu için özellikle duymaya çalıştı pazartesi yine randevum var eminim yine alttan muayene edecek korkutma kendini hatta bana doktor bi kaç kere acilde randevu verdi kan testi istedi iyice stres olmuştum bende kalp atışını duyana kadar bin türlü şey geçirdim aklımdan sonra derin bi ohh çektim stres yapma kendine🙂