Kızlar merhaba
Pazartesi regli olmam gerekiyordu olmadım bu gün test yaptım pozitif çıktı ( resim nereden ekleniyor bilmiyorum ekleyemedim )sonrasında kan testi verdim 291.6 çıktı sizce normal mı polikistik var bende 15 aydır bebek istiyoruz şuan çok şaşkın ve heyecanlıyım beta hcg değeri normal mi sizce