EsraPureLoveAkyol Slm kızlar duygu hastanesinde doğum yapan kimse varmı? Yada yapmayı düşünenler hangi doktora gidiyorsunuz 🤔 dogumhanesi nasıl ebeler hemşireler ilgilimi 🤔 ve normal yada sezeryan dogumu ne kadara yaptınız ?
didemm Duygu hastanesini bilmiyorum ama ben avrasya hastanesine gidiyorum gayet memnunum bi kac arkadasim orda dogum yapti onlarin tavsiyesi uzerine gittim. Normal dogum 1500 sezeryan 2000 lira