Sevgili anneler ve anne adayları
8 haftalık gebeyim dün çok fazla ve çok koyu kahverengi kanamam oldu hemen doktora gittim miniğime baktılar gayet iyi kalp atışları var yalnız doktor kese altında kanama alanı olduğunu söyledi progesteron iğne oldum benim gibi bu durumu yaşayan var mı?