Nidanurfirat ishal tek başına belirti değil canım sakin ol.Ben 39. Haftadayım 2 gün önce ishal oldum sancımda vardı sonrası tüm belirtiler kayboldu bomba gibiyim dünden beri 😂😂Sancıların sıklığını sayabilirsin ya da şiddetini az çok anlayabilirsin Doğum sancısı belden ve üst karın bölgesinden gelir kasıklardaki yalancı sancıdır demişti bana ebe. Tabiki birde suyun gelmesi önemli o olursa durma koş.