aysnrsvs ya arkadaşım için soruyorum da ben araştırıyorum . dün özel kliniğe gitti . bebeği besleyen damarlardan birinde sorun varmış . sağlık ocağındaki ebe de tekrarla demiş detaylı ultrasonu . normalde devlete gidiyor zaten . ben de 9 eylülü duymuştum yapıyor diye belki bi bilen vardır