Tok karna gitmek daha iyi canım ben gideceğim zaman doktora sormuştum tok gel demişti. Bebeğin tüm organlarına detaylı şekilde bakıyor. Ölçümlerini yapıyor bir sorun görürse söylüyor. Bebeğin yüzünü de görebileceği pozisyondaysa renkli bir şekilde görüyorsun 🥰