Bugün kontrolüm vardı tam 25.haftalik gebeyim. Doktor bebek için hersey yolunda dedi güzel konuştu ama rahim ağzını kontrol ettiğinde tam sıkışık değilsin idrara ama 31 32 ölçtum dedi. Takipte kalalım 3 hafta snra yine göreyim seni dedi. Bol bol dinlen çok ev işi vs yapma dedi. Bebeğin kafası hep aşağıda duruyormuş birde öyle dedi. Smdi benim kafama takılan çok şey var. Erken doğum riskin olabilir dedi çok olumsuz konuşmadı ama olumlu da konuşmadı belirsiz biseyler söyledi. Böyle bir durum yaşayan varmi nasıl ilerledi süreç neler yaptınız. Doğum zamanında mi oldu yoksa erken mi oldu