Kardeşim 25 yaşında, öğretmen, gayet de sağlıklı. Böbreği yapışıkmış, tek böbreği var gibi görünüyor yani. Sizinkiyle aynı durum mu bilmiyorum ama onu hiç etkilemiyor. Bir sıkıntısı yok. Hatta 4-5 yıl önce öğrendi öyle olduğunu. İnşallah bebeğiniz sağlıkla dünyaya gelir, sağlıkla büyür. Allah büyük. 🙏🏼