Mervelerce Aysnrkrc benimde 1buxuk hafta önden gidiyormuş kafası azcık büyükmüş🙈 doktor daha fazla kilo alırsa seni zorlayabilir Doğumda dedi birazcık korkuyorum🙈 şuan 38+1 im🙈
Aysnrkrc Elcindyn maşallah doktor bi sıkıntı yok 2 haftayı geçerse sorun olur dedi ama ben cok takıyorum kafama
Elcindyn Aysnrkrc Bende takılmıyorum buna sonuçta sağlıklı ve sordum doktora normal mi diye hiç bir sorun olmadığını kızımın bacaklarının uzun olmasından dolayı böyle bir fark olduğunu söyledi ☺️ Sağlıkla alalım kucağımıza inşallah 🙏
EmineTavan Benim de bi hafta önden aa doktor bi hafta geri-ileri olmanın çok önemli olmadığını söylemişti
Ayseguldnzmstk Aysnrkrc biz bir ara üç hafta önden gidiyorduk şekerden şüphelendi doktor, şeker yüklemesi yaptık çok şükür bir sıkıntı çıkmadı sonra iki haftaya düştü önde gitmesi, genetik olabileceğini söyledi bir sıkıntımız yok🤗
Aysnrkrc Ayseguldnzmstk aman olmasın bana da bi sıkıntı yok dedi ama insan endişeleniyo annelik duygusu dedikleri bu olsa gerek
Ayseguldnzmstk Aysnrkrc kesinlikle öyle, rabbim bütün anne adaylarına bizlere de bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza almamızı nasip etsin🙏🏻🌸
Linasmommy Aysnrkrc biz De 1 hafta öndeyiz ama doktor herhangi bir şekilde kötü yorum yapmadı gelişimi güzel dedi