Busranurtopal canimm iyiyim sen nasılsın gecen gun gectin aklimdan vallahi bende seni merak ediyordum. Hatta instagramdan bile baktim da bulamadim buraya giremiyom eskisi gibi diye. Toparladım coktan hic bir sıkıntım kalmadi. Bende sezeryandan cok korkuyordum ama hic korktuğum gibi olmadi 1 hafta cok zorlandim hep esim yatırdı kaldırdı. Klozette bile esim oturttu kaldirdi. Zaten bir tek ic dikisin düğüm yerinde ağrı yanma oluyordu benim. Adım atarken bile cok zorlandim ama zorla yürüye yürüye toparladim o yanma da bir sabah uyandim yoktu aniden geçti. Regl olcagim zaman o yer agriyor sadece o kadar o da cok normal baska hic bisey yok. Hatırlıyorsan bahsetmistim brn cok normal istedim saatlerce sanci da cektim ama bilsem direk sezeryan olur geçerdim bosuna o sanciyi cektigimle kaldim. Sansliyiz ki doktorumuz 10 numara bizim icin en iyisini soyleyip yönlendiriyor. Bulent bey derse ki cok rahat dogurursun normal diye o an agriyi cek kurtul ki epiduralde yapıyolar alttan muayeneleri hissetmiyosun en guzeli. Ama brn normal yapamam diyosan sezeryandan da hic korkma ben bosuna korkmuşum dert etmisim kendime. Sen nasılsın bebis nasil ne zaman dogum. Benimde cenem düştü hahaha