Prenses11 merhaba ben aşılama ile gebe kaldım. Daha cok yeni bugün anca keseyi görebildim. 2. Aşilamam tuttu ilki yapılırken kanama olmustu sonrasında enfeksiyon oldu hic aklimdan çıkmıyordu acaba oldu mu bu belirti mi su belirti mi diye 1 hafta hep yattım tutsun istedim olmadı bir gün ağladık sonra toparlanıp ikinciye gittik 15.gun test yap dediler hic hesaplamadim hangi güne geldiğini aklimdan çıkarmaya calistim hic yatmadım ise gittim gezmeye gittim he de ki aklindan cikti mi hayır cikmadi ama silmeye çalıştım kafamdan belirti asla aramadım 14.gun erken gebelik testi yapmaya karar verdim ve şükürler olsun o pozitifi gördüm benden sana minik bi tavsiye kendini rahatlatmaya çalış olacağı varsa oluyor olmayacaksa da bağlasan durmaz. Bi de tevekkül tabi ben sık sık Rabbi hebli mines salihin diye dua ettim. Rabbim inşallah seni de sevindirir isteyen kimsenin kucağı bos kalmasin inşallah