Nurce Hanımlar alt bacak kasına kramp giren ve bacakları ağrıyan var mı aranızda ??özellikle geceleri uyurken giriyor kramplar 😫 neler yapıyorsunuz bunun için ☺️🤔 (31 haftalığız 🤰🏻)
gzemtum Nurce magnezyum eksikliği oluyormuş muz ye soda iç benimde çok oluyordu soda içip muz yediğim gün olmuyo
zlemzcanzl Nurce Nurce benim doktorum günde 1muz ve maden suyu içmemi önerdir. Yatmadan 1 bardak ta süt içmeye başladım kramp kalmadı
Semaomer Nurce benimde cok ağrıyor 30 haftadan beri özellikle sabah uyanmaya yakın etim çekiliyor sanki simdi 34 haftaligim bir degisiklik yok magnezyum hapi icmiyorum doktor normal dedi neden böyle oluyor acaba😯
Nuraypazarlioglu Nurce bende de vardı 20.haftalarda çok oluyor uykumdan uyandırıyordu. Eşim masaj yapıyordu ama bazen onun ağrısı 2 3 gün duruyordu bacağımda. 30.haftalarda azaldı hatta olmuyor artık nedendir bilmiyorum.magnezyum içiyordum ama yinede oluyordu
Deletedmom397 Magnezyum iciyodum ama gecmedi 36 dan sonrada biraktim hala agriyor doğumdan sonra ins gecer
elifemirasaf Benim de oluyor bu sabahta oldu doktor magnezyum verdi ama oluyor genede 30 saniye fln sürüyor daha fazla sürse çok zor çığlıkla uyanıyorum eşim masaj yapıyor geçiyor