Selincek Rabiaael benim doğdum doğalı var cok kez gittim parca verdim kan idrar hepsi cok kez. Ilaclar fitiller fayda etmiyor..
Handan_65 Rabiaael Benim ayağımda vardı hergün kaynar suyla yıkadım Ayağım kızArıyordu o derece gecti
Neslihan81 Kaşıntı için ben de travazol sürdüm doktor fitil verdi iki kullanımlık 3 güne bişey kalmadi
N_s_r_n Bende olmuştu peçete kullanma bezle kurula çamaşırını sürekli değiştir sıcak suyla yıka doktor fitil ve krem vermişti öyle geçti
Busra2013 Rabiaael yok kurtulamıommsu laneten 3 gunluk bı fıtıl 10 gunluk bır krem verdı ınsallah gecer ama sanmıyorum
Rabiaael Busra2013 Benim kullanmadığım şey kalmadı denemediğim sanırım doğumdan sonra geçer diye düşünüyorum artık
Emineikra Rabiaael valla rahmimde var kizimdada byle oldum. Doğum olunca bitti. Bundada başladı ne yaoacaksam
N_s_r_n Rabiaael 4 günde geçmişti ama akıntım hala devam ediyor az su içtiğimden kaynaklı ama o zaman bembeyaz olmuştu acı ve kaşıntı vardı o sırada eşinle birlikte olma