@Rabiaramazan teşekkür ederim sağolun. Aynen doktor istersem normal ypabileceğini bir turun hatta iki turun bile sıkıntı olmadığını söyledi ama bebek biraz büyüktü normali beklersek daha büyüyecek doğumun zorlaşacak dedi birazda ben korktum o yüzden yoksa sezeryan mecburi değildi hayırlı olsun sizin bebişiniz de burda forumda yerde emekleyince kordon çıkar diye okumuştum denedim ama çıkmadı isterseniz sizde deneyin 😊