ggkca Melikegngrmz ben çatlak kremini ve yüz kremini kendim için almıştım, ve memnun da kaldım ama bebek ürünleri nasıl olur hiç bir fikrim yok.
Melikegngrmz ggkca denebunu diye bir site var biliyormusunuz orada bebek yağı şampuanı ve pişik kremi 55tl indirimli satılıyor şu an ama bilemedim marka olarak
ggkca Melikegngrmz Bende kendime oradan almıştım ama bebek ürünleri hakkında bir fikrim yok, bakalım kullanan çıkacak mı
Melikegngrmz ggkca pek kullanan yok galiba genelde mustela Bepanthol unibaby falan çok kullanılıyor ama fiyatlar malum
ggkca Melikegngrmz evet hepsi çok pahalı ben Getir’den johnson’s baby şampuan, bebek yağı, sebamed pişik kremi, kulak pamuğu, Dalin sabun, wee baby tırnak makası 60 70 lira gibi birşeye aldım ilk alışverişte indirim oluyordu,