Pinarinayseni Ben de ilk ona gittim ve öyle pişman çıktım ki yanından. Bazı laflarını ozetleyim: Hazreti Google’a sor onu, ben aile hekimi değilim onu o bilir bana bebeği sor, bu kilo ne böyle, bu halde nasıl dogurcan, en fazla 3 kilo almalısın gebelikte…. Aklımda sinirden tutamadigim daha onca şeyle birlikte çıktım yanından.