Esse2019 Bende inanılmaz heycanlıyım birimde tarihimiz aynııııı cuma son muanem var sanırım nts de çıkan sancıları siz hissediyormuydunuz bende hissetmiyorum tam sancı ama Arada kasılmalar ve kramplar oluyor çıkarsa diye de korkuyorum 2e1m